ROZDZIAŁ 1!!
Wstałam o 6:30 poszłam do łazienki umyłam się,
strój :http://www.faslook.pl/collection/zielone-4/
fryzura:
zeszłąm na dół była 7:00 wziełam marchewkę i poszłam do d=samochodu taty 40 min później byłam w szkole poszłam przywitałam się ze wszystkimi i poszłam do klasy
weszłam a tam 1D
dobry-powiedziałam
kolejne spóźnienie,zadzwonie do twojego ojca-powiedzial kościu z histy
żal mi cię wyśmieje cię,i nie denerwuj się jak baba w ciąży
sorry ale nią jesteś-powiedziałam z głupim uśmieszkiem
siadaj i siedź
usiadłam koło Leona i przybiłam z nip miątkę w górę i duł
rysowałąm po zeszycie
panno Nicolo przeszkadzam pani-powiedział gościu
Nie,przepraszam
to się uspokój
5minut poźniej
Panno Parker proszę wstać wszystkie wstałyśmy panno Nicolo prosze stać reszta siada-powiedział
Przeszkadzam pani w romansidłach
tak,przeszkadza mi pan
nie obchodzi mnie to,masz się zamnknąć,ja lekcje prowadzę
wstałam i pow:
przeszkadza panu ona to może pan wyjść tam sądrzwi wskazałam na drzwi
do dyrektora-ryknął
dobra ide
zwróciłam się do klasy kto idie ze mną na capucino ??
moje siostry i Leon wstały razem z naszymi BFF
poszłysmy a na koniec pow nie mił,ego dnia by pana sapmochód przejechał klsa w śmiech a on pow idź już
dobra nara zgredzie-krzyknełam i trzasnełam drzwiami poszlismy na boisko usiedli,śmy zaczełam grać na gitarze piosenke i zaczeliśmy śpiewać algo suena (wiem z Violetty ale niby że to jest piosenka bohaterów,i to oni śpiewają) więcej oni zaczeliśmy tańczyć więcej osób zebrało się w okół nas i wgl...było 1D żygam
skończyliśmy to i rozeszliśmy się do klas....
kolejne spóźnienie rykneła baba z geografi
i huj-powiedziałam i usiadłam do ławki
Parker jaka ty jesteś wredna-powiedziała do mnie
No niech pani mnie nie kompletuje.bo się zarumienię-powiedziałam jej
idź się przejdź do dyrektora -pow mi
dobra idę na herbatkę
~z perspektywy Harrego ~~
chłopaki co powiecie o niej>??-spytałam
jasne jest super
no to bierzemy
ok,każdy jest za-pomyslalem
poszliśmy na sale a tam była tamta dziewczyna i reszta tego czegoś była ubrana w to
wyglądała bosko
usiedliśmy na scenie a oni tanczyli taką choreografie:
http://www.youtube.com/watch?v=bZqGuUiD0Ls
ej to jest zajebiste-powiedziałem
a oni mi przytakneli
gdy skonczyli zatanczyli to :http://www.youtube.com/watch?v=3ueCuSOoLuo
w połowie wbiegł chłopak....
~`perspektywa LILS~~
Gdy tanczylismy do nicki minaj wbiegł Matt
i
Lils pomóż teraz prosze-pow
ale ja tancze nie widzisz??-pow
plosee
ohh dobra chodz zaraz wracam-krzyknełam
pow mi o co chodzi
wróciłam na sale
hahahah zaczełam się śmiać po chwili wszystkie się śmiałyśmy
dobra z czego się śmiejemy
popatrzyły wszystkie na mnie
no bo,Mat miał kłopot
no to wiemy ale jaki-pow Nina
stałam się poważna a te w strachu
nie wiedział jaką koszulke ubrać na wf hahahaahhaahhaha
hhahaahahahahaahah-wszystkie się śmiałyśmy
pochwili przyszedł mój braciszek
cześć dał mi buzi w poli-pow
hej wam-powiedział do reszty
hej tańczysz-pow
jasne czekaj-
oki przyszedł i zaczeliśmy tańcyć do tej piosenki
http://www.youtube.com/watch?v=htZqLK-0T58
a potem to:
http://www.youtube.com/watch?v=Fc0EzA2zWDY
przebrałam się i poszliśmy na apel
a teraz zaśpiewa Liliana Parker
co?!?!!?!?!?-powiedziałam
to twoja kara -puścił mi oczko
weszliśmy na scenę 2chłopaków i 3 dziewczyny i zaśpiewaliśmy nową piosenkę tą (wyobraźcie sobie że to lils i oni to są jej przyjaciele :P ;))http://www.youtube.com/watch?v=8avVM_PoYJc
(ta blonidi to lils tylko inny wygląd)
około 15:00 wróciłąm do domu zjedliśmy obiado-kolację poszlam się umyć i spać...
pizama:
i zasnełam.........
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz