Translate

Translate

wtorek, 31 grudnia 2013

Rozdział2!!!

                                                                rozdział 2!!                                                        




Wstałam o 6:00
ubrałam się i zrobiłam poranną toaletę
strój:http://www.faslook.pl/collection/by-looczkins-4/
fryzura:



Dzisiaj jest  31.PIĄTEK 2013ROK SĄ TO URODZINY ALEX DAŁAM JEJ PREZENT....JEDZIEMY DO SZKOŁY
weszłam do klasy po dzwonku:a tam znowy to 1D
znowy spóźnienie-ryknął facet z przyry
przepraszam,ale na korytarzu nie wolno biegać-odprałam posłałam mu wredny uśmiech iusiadłam koło LEONA
dzwonek ....mój wybawca wziełam torbę i poszłam na boisko


o 17:00 skonczyły się lekcje pojechaliśmy do domu i tam zjadłam obiad
poszłam wziąść kompiel wyszłam o 18 :00
ubrałam się w  to :http://www.faslook.pl/collection/-5114/
fryzura:

wyszłam wsiadłam do limuzyny Alex już byla czekała na mnie w klubie
wyszłam z samochodu a tam stado paparaci olałam weszłam

złożyłam życzenia prezent dałam:
była to sukienka


na bal,który jest w piątek ja idę z Leonem
impreza skonczyła się wok 5:40
odsypiałam cały weekend
~~tydzień później dziś jest bal Leon przyjedzie o 19:30 bal zaczyna się o 20:00
a jest 18:00
sukienka:


fryzura:
makijaż:


podjechaliśmy na parking weszliśmy wszyscy patrzyli na nas łącznie z 1D
olałam i poszli,śmy mieliśmy grać na balu za kare
zagraliśmy wpierw to :

http://www.youtube.com/watch?v=AD5QL4JbPeg niby że to lils itd
`
~~2dni później~~
jest 22:00 wrcam z parku sama
ubranie Bathman


fryzura:

i nagle przedemną wyskoczyło........











no więc napisalam,prze 3 godz ale ciiiiii jest xD

Rozdział 1!!

       

                                                     ROZDZIAŁ 1!!                                                                




Wstałam o 6:30 poszłam do łazienki umyłam się,
strój :http://www.faslook.pl/collection/zielone-4/
fryzura:



zeszłąm na dół była 7:00 wziełam marchewkę i poszłam do d=samochodu taty 40 min później byłam w szkole poszłam przywitałam się ze wszystkimi i poszłam do klasy

weszłam a tam 1D
dobry-powiedziałam
kolejne spóźnienie,zadzwonie do twojego ojca-powiedzial kościu z histy
żal mi cię wyśmieje cię,i nie denerwuj się jak baba w ciąży
sorry ale nią jesteś-powiedziałam z głupim uśmieszkiem
siadaj i siedź
usiadłam koło Leona i przybiłam z nip miątkę w górę i duł

rysowałąm po zeszycie
panno Nicolo przeszkadzam pani-powiedział gościu
Nie,przepraszam
to się uspokój
5minut poźniej
Panno Parker proszę wstać wszystkie wstałyśmy panno Nicolo prosze stać reszta siada-powiedział
Przeszkadzam pani w romansidłach
tak,przeszkadza mi pan
nie obchodzi mnie to,masz się zamnknąć,ja lekcje prowadzę
wstałam i pow:
przeszkadza panu ona to może pan wyjść tam sądrzwi wskazałam na drzwi
do dyrektora-ryknął
dobra ide
zwróciłam się do klasy kto idie ze mną na capucino ??
moje siostry i Leon wstały razem z naszymi BFF
poszłysmy a na koniec pow nie mił,ego dnia by pana sapmochód przejechał klsa w śmiech a on pow idź już
dobra nara zgredzie-krzyknełam i trzasnełam drzwiami poszlismy na boisko usiedli,śmy zaczełam grać na gitarze piosenke  i zaczeliśmy śpiewać algo suena (wiem z Violetty ale niby że to jest piosenka bohaterów,i to oni śpiewają) więcej oni zaczeliśmy tańczyć więcej osób zebrało się w okół nas i wgl...było 1D żygam

skończyliśmy to i rozeszliśmy się do klas....
kolejne spóźnienie rykneła baba z geografi
i huj-powiedziałam i usiadłam do ławki
Parker jaka ty jesteś wredna-powiedziała do mnie
No niech pani mnie nie kompletuje.bo się zarumienię-powiedziałam jej
idź się przejdź do dyrektora -pow mi
dobra idę na herbatkę
~z perspektywy Harrego ~~
chłopaki co powiecie o niej>??-spytałam
jasne jest super
no to bierzemy
ok,każdy jest za-pomyslalem
poszliśmy na sale a tam była tamta dziewczyna i reszta tego czegoś była ubrana w to

bluzka,dresy endorfina Trampki z ćwiekami.


wyglądała bosko
usiedliśmy na scenie a oni tanczyli taką choreografie:

http://www.youtube.com/watch?v=bZqGuUiD0Ls

ej to jest zajebiste-powiedziałem
a oni mi przytakneli
gdy skonczyli zatanczyli to :http://www.youtube.com/watch?v=3ueCuSOoLuo
 w połowie wbiegł chłopak....
~`perspektywa LILS~~
Gdy tanczylismy do nicki minaj wbiegł Matt
i
Lils pomóż teraz prosze-pow
ale ja tancze nie widzisz??-pow
plosee
ohh dobra chodz zaraz wracam-krzyknełam
pow mi o co chodzi
wróciłam na sale
hahahah zaczełam się śmiać po chwili wszystkie się śmiałyśmy
dobra z czego się śmiejemy
popatrzyły wszystkie na mnie
no bo,Mat miał kłopot
no to wiemy ale jaki-pow Nina
stałam  się poważna a te w strachu
nie wiedział jaką koszulke ubrać na wf hahahaahhaahhaha
hhahaahahahahaahah-wszystkie się śmiałyśmy
pochwili przyszedł mój braciszek
cześć dał mi buzi w poli-pow
hej wam-powiedział do reszty
hej tańczysz-pow
jasne czekaj-
oki przyszedł i zaczeliśmy tańcyć do tej piosenki
http://www.youtube.com/watch?v=htZqLK-0T58
a potem to:
http://www.youtube.com/watch?v=Fc0EzA2zWDY
przebrałam się i poszliśmy na apel
a teraz zaśpiewa Liliana Parker
co?!?!!?!?!?-powiedziałam
to twoja kara -puścił mi oczko
weszliśmy na scenę  2chłopaków i 3 dziewczyny i zaśpiewaliśmy nową piosenkę tą (wyobraźcie sobie że to lils i oni to są jej przyjaciele :P ;))http://www.youtube.com/watch?v=8avVM_PoYJc
(ta blonidi to lils tylko inny wygląd)
około 15:00 wróciłąm do domu zjedliśmy obiado-kolację poszlam się umyć i spać...
pizama:Chill Out :D



i zasnełam.........

przeczytaj.......zobaczysz.....rozkład domu i pokoi


TO jest dom





















salon



jadalnia z kucniął
  tylko stół jest większy bo wieeeelka rodzina

Pokój Lils





pokójOlivi






pokój Katy Vic i Emily







Pokój Hanny



pokój Nicoli




pokój Alex




pokój bliźniaczek starszych:







pokój charlie

pokój oliviera






pokój MATTA




pokój Maxa





sypialnia rodziców


łazienki po koleji tak jak pokoje czyli lils itd




2.



3.


4.



5.


6.

7.

8.
9.



10.

11.
12.






13.


pokoj do gier i filmow





pokoj muzyczny




PROLOG

                                                      PROLOG!!!


Wiecie jak to jest mieć taką kochaną rodzinkę.....
Ja wiem i się cieszę 

                                                                                                                                                      
ta wiem ale się popisałam że łohohoho
no ale cóż za to rodiał będzie xD zajebisty *__* :*

BOHATEROWIE !!!

TO SĄ BOHATEROWIE JEST ICH NAPRAWDE DUŻOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GDZIEŚ Z 30XD PRZEPRASZAM ŻE AŻ TYLE ALE NO CÓZ WENA XD





Liliana Parker-Mieszka w Londynie jest wredna ma swoje odzywki,ale potrafi być miła ma dużooo rodzeństwa kocha śpiewać,tańczyć,and jeździć na quadach i desce,siostry to są jej przyjaciółki ale nie tylko jej BFF to Nina a jej BFF płci męskiej to Leon.KOCHA BLUZKI W PASKI I MARCHEWKI <3 16lat

Należy do szkolnej elity jest przywódcą





Nina Black-wredna tak jak Lils,ale potrafi być miła,kocha tańczyć,śpiewać i jeździć na desce kocha wszystkich z rodziny LILS nie ma chłopaka bawi się życiem tak jak Lils jest szczęśliwa.Kocha bluzki w paski i marchewki16lat należy do szkolnej elity




Olivia Parker-kocha swoją rodzinę ma 18lat kocha robić zdjęcia i wgl....szalona jak jej rodzina naeży do szkolnej elity 



Katy(po lewej) i Victoria Parker-szalone,rozwydrzone małolaty siostry LIl kochają ja i tylko jej się słuchają...(czasami zdaża się,że nie posłuchają sisotry) mają po 5/6 wielkie fanki 1D 


Emily Parker-mała nieśmiała dziewczynka wielka fanka 1D kocha swoją rodzinę i Leona xD (nie w tym sensie) ;) ma 4/5lat


Hanah Parker-ma 24lata  samotna zmienia chłopców jak rękawiczki bawi się życie jak jej siostry śmiewa tańczy oraz robi sesje swoje ;) 




Nicola Parker- jest wredna,potrafi być miła kocha śpiewać tańczyć oraz jeździć na desce 16lat  szkolnej elity nalezy jak wszystkie siostry i ich BFF





Alex Parker-kolejna siostra wielkiej rodziny kocha to samo co dziewczyny ma 16 lat 



Eva STYLE- BBF Nicoli kocha to co inne dziewczyny ma 16 lat jest w tej samej kl co siostry Nicoli





Kaja Milka - kuzynka Lils kocha ją jak siostre ma 19 lat





Sophie (po lewej) i Eva Parker-kochają śpiewać i robić co wszystkie dziewczyny(siostry) :P 17 lat są w tej kl co ich brat oliver






Becky Miler-BFF Sophie i Evy nieśmiała ale jak ktoś ją wkurzy to potrafi wybuchnąć 16lat





Charlie Parker-siostra odstatnia z Sióstr ma 16 lat kocha wszystko co inne siostry a do tego kocha zwierzęta 

                                                       TYLE Z DZIEWCZYN                                                                               TERAZ CHŁOPCYXD                                                                                                                     




Oliver Parker- ma 17 lat broni sióstr chodzi do wyższej klasy niż siostry jest wredny czasmi lecą na niego wsystkie dziewczyny




Leon Black-Bbrat Niny kocha Lils kocha wszystko co Lils procz marchewek i BLUZEK W PASKI



Matt Parker-ma 14/15lat kocha swoją rodzinę,najlepiej dogaduje się z Lils chodzi do tej samiej szkoły tylko do młodszej klasy kocha jeździć na desce oraz rapować razem z Lils




Tom SZer- kocha bić ludzi bije się z Mattem bo mu zazdrości kocha Lils 






Max Parker-najstarszy brat Lils ma 22 lata i kocha siostry cała to jebniętą rodzinke,pracuje jko mechanik,często pomaga mu Lils 








Ben Parker- Tato Lils jest szefem wytwórni muzycznej kocha żartować 45lat







Alice Parker-Mama LILS jest znaną  choreagrofką ma 39lat


Luke(59) I Amelia Parker- są to dźadkowie LIls i reszty jebniętych dzieci (xD)





Krysia Parker-siostra Bena (ojcaLIls) mieszka w POLSCE ale kontaktuje się z rodziną ma męza 37lat




Perrie Edwars- (nie ma zespołu zwykładziewczyna) kocha tańczyć PRZYJACIÓŁKA ZAYNA






Danielle Payzear-bliska przyjaciółka Liama




Elenaor Calder-bliska przyjaciółka Louisa




ONE DIRECTION -Mają uczucia ale starają się nieraz gra czarny charakter(CZYLI CAŁY CZAS) ALE HUMOR MAJĄ









1 TO KRYŚKA  A DRUGA TO MAJKA SĄ TO 2 PLASTIKI KŁOCĄ SIĘ Z LIL I RESZTĄ KOCHA -JA SIĘ W OLIVERZE BEZ WZAJEMNOŚCI 16 LAT




























                                                                                                                                      

NIEZŁA RODZINKA CO NIE ??? :P
ALE CÓZ PISZE NAPISZE JESZCZE DZISIAJ..............
*___________________________________________________________*



TRZYMAĆ SIĘ I KOMĘTOWAĆ